Μετάβαση σε περιεχόμενο
Pokerland Φόρουμ
  1. apo pou xekiname??

  2. PokerTracker 3 HUD

  3. EPWTHSH HOLDEM MANAGER

  4. Easy game apo Jimmako

  5. και τωρα...τι?

  6. Max value or not?

  7. Call ή Fold???

  8. akatapasuto bad run

  9. donk fold? 1 2 3 4

  10. rakeback again

  11. Fold or all-in? ιδού η απορία

  12. holdem manager purchase help!!


×
×
  • Προσθήκη...