Βασίλης Δημοσίευση 8 Σεπτεμβρίου, 2020 Αναφορά Δημοσίευση 8 Σεπτεμβρίου, 2020 Καλησπέρα, πριν 20 μέρες έκανα κατάθεση 300 ευρω στο λογαριασμό μου από την κάρτα συγγενικού προσώπου. Στείλαμε τα πάντα για επικύρωση (μέχρι και αναλυτική κίνηση της κάρτας) και μου πάγωσαν το λογαριασμό ζητώντας μου επεξήγηση. Από τότε και μετά δεν έχω λάβει απάντηση κι έχω στείλει κοντά στα 5 mail. Είναι δυνατόν μια τέτοια εταιρία να έχει τέτοια εξυπηρέτηση? Είχε κανείς παρόμοια εμπειρία? Παράθεση
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.