'Ενα από τα βασικά προβλήματα του διαδικτυακού πόκερ και στοιχήματος που μάλλον σκόπιμα δεν προβάλεται είναι ο εμπαιγμός που πολλές εταιρίες μας υποχρεώνουν να ανεχόμαστε όταν θέλουμε να εξαργυρώσουμε κάποια από τα κέρδη μας. Και δεν αναφέρομαι σε μικρές και σχετικά άγνωστες εταιρίες αλλά σε γνωστότατες... Ένα μήνα να μπουν τα λεφτά στο λογαριασμό μας; Από που έρχονται; Από το Άλφα Κενταύρου; Οι δικαιολογίες και οι προφάσεις οι ίδιες: "πρόβλημα με τις τράπεζες". "τύχατε στην περίπτωση", "δεν πρόκειται να χάσετε τα χρήματα σας" και άλλα τέτοια... Πόκερ παίζουμε και στροφάρει το μυαλό θέλουμε δε θέλουμε... Αλλά ορισμένοι συνεχίζουν να μας αντιμετωπίζουν σαν μ.....ς. Φυσικά μονο όταν θέλουμε να εξαργυρώσουμε, γιατί όταν θέλουμε να καταθέσουμε είναι όλα τόσο μα τόσο απλά... Νομίζω ότι το pokerland.gr οφείλει να ασχοληθεί με το ζήτημα αναδεικνύοντας το ώστε να γίνει αντικείμενο ευρύτερης συζήτησης και προβληματισμού. Θα μπορούσε πχ να υπαρχει και αναφορά στις παρουσιάσεις των εταιριών σχετικά με τον τρόπο και το διάστημα των εξαργυρώσεων ώστε να κάνουμε τις απαραίτητες συγκρίσεις και τις σωστές επιλογές. Καταθέτω κοινές απόψεις και άλλων φίλων που έχουν αντιμετωπίσει ανάλογα προβλήματα. Όσο με αφορά παίζω σε 4 εταιρίες έχω επιχειρήσει να εξαργυρώσω σε τρεις και μόνο από τη μία χρειάστηκε μόνο μία επικοινωνία για να πάρει η διαδικασία το δρόμο της χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσω ξανά (σε 2 μερες τα χρηματα είναι στο λογαριασμό μου). Στις άλλες φτάσαμε και 30 μέρες μετά... Ανοίγω το θέμα αυτό θέλοντας να πιστεύω ότι όσοι διαχειρίζονται αυτή τη διαδικτυακή πύλη είναι με το μέρος των παικτών και όχι των εταιριών. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία