Μετάβαση σε περιεχόμενο
Pokerland Φόρουμ

Recommended Posts

Δημοσίευση

πολυ καλο το torrent που εδωσες omniwargreymon.

σε εκεινη την συζητηση που ανεφερες ειχα πει για το Free 24-Hour Daypasses του CardRunners.

24 ωρες δωρεαν εισοδος στο site του cardunners. για το πως παιρνεις το 24ωρο στο link http://forumserver.twoplustwo.com/100/cardrunners-com/free-24-hour-daypasses-cardrunners-non-usa-eligible-295711/ η στην συζητηση για training. (ολο αυτο το ξαναειπα για οσους τυχον δεν το ειχαν δει προχτες)

Δημοσίευση

Opws eipe kai o prk stelneis apla ena email sto support tou cardrunners me titlo "NON-USA bla bla bla" kai tha sou apadisoun me ena username /password gia ena account me full access gia 24 wres.

Poly kalo gia opoion de exei dokimasei pote na eggrafei se ena tetoio website,na parei mia idea.

omniwargreymon to torrent pou linkares apo mia grigori matia pou toy rixa na dw ti periexei,periexei arketa palia video apo cr.Ta perisotera einai apo 2005-2006 tote pou o GreenPlastic epeze Partypoker kai Ultimatebet(lol).

O Muddywater exei psilostamatisei na vgazei video pleon,poly spania exw dei neo video tou.To teleytaio pou thimame eitan prin arketo kairo pou epeze HU me ton GreenPlastic.

Apo oti exw katalavei de mporoun na "riparoun" pio prosfata videos apo CR (ta fetina most likely)giati exoun kanei sto CR mia poustia me kati DRM.Me ayto to DRM kai na kaneis d/l to video apo CR prepei meso internet kai windows media player na pareis authorize apo to site tou DRM vazontas to user/pass soy sto CR.Etsi sou dinoun license mono gia 14 meres nomizw.Meta prepei na xanapareis prosvasi apo to DRM.Olo aytos o mpelas exei ginei gia na min tous "klevoun" ta videakia .O pio eykolos tropos einai sigoura tona deis to video meso stream.

Se alla sites opws to DC nomizw,de exei kapoio protection to kathe video,opote mporeis na to katebaseis kai na to dwseis kai se allous h' na to fortoseis se ipod ktl,ean einai kapoios melos sto DeucesCracked as epivevaiwsei.

Ayto mou dimiourgei megalh periergeia einai "poios" anebase ta video tou CR se torrent!Kapoio adagonistiko site H' ena aplo member?Enas pou ekeinh thn epoxh (05-06) eixe plirwsei 100-150$ sign up fee kai 25$ to mhna ,gia poio logo na ta anebasei ayta?

:o

Eseis ti pisteyete?